De 8ste dag!

2 oktober 2022 - Balmacara, Verenigd Koninkrijk

Zo wat een fijn wakker worden. Na wat nachtmutsjes en een prachtige uil als achtergrond hebben we een fijne nacht gehad. We zijn om 7:30 ongeveer opgestaan, lekker koffietje gezet en ontbijtje gemaakt. Op naar t avontuur van dag 8 alweer. Een route verder over the Island of Skye. We hebben cours gezet naar Cuith-Raing een prachtig stuk natuur met rotsen en heide. Een wandeling die ons zeker lang bij zal blijven. Een van de mooiste van mij (en ook Remco) ooit gemaakt. Ik zal het niet te lang maken dit verhaal over het lopen, ik kan er wel uren over doorgaan. Je zet 2 stappen kijkt om je heen en denkt wooooh. Dan loop je 3 verder en kijk je weer om je heen en denk je weer van woooh. Dat soort effect had de hele wandeling eigenlijk. Alles wat geprobeerd op plaatjes te schieten maar dat is moeilijker dan gedacht. Maar goed ze staan er al op dus je kunt zien of het wat overkomt. Daar na naar het zuidelijkste puntje van Skye gereden. Daar een oude ruïne van een kasteel bekeken vol in de storm. En daarna wel besloten weer terug te rijden naar vaste wal. En nog geen 10-15 min. rijden na de bridge of Skye een pracht plekje op een soort van camping gevonden. De meeste campings zijn na 1 oktober gesloten maar deze gelukkig niet. Top plekje en mooi op de route van ons. Lekker uitgebreid gekookt even met de grill aan voor de courgette, de gasfles aan voor t koken van de noedels en de BBQ voor straks de zalm met de gegrilde courgettes klaar te grillen.  Prima maaltijd al zeg ik t zelf. Nu lekker in de relax stand naast de bbq met wat extra houtskool.. je mag hier geen kampvuur maken dus lossen we t zo maar even op. Bbqen mag wel hier dus ja… maar warm

hebben we t nu wel mooi!

Voor straks allemaal welterusten en tot

Morgen voor een nieuwe on the tour update!