Brothers on the road.... the start

4 oktober 2018 - Utrecht, Nederland

Deze trip is ontstaan ergens in mei 2017 na een avond samen op pad , een gesprek over bucket listen en dingen die het leven mooi maken in samen gang met het nuttigen van een aantal borreltjes in het Badhuys op Vlieland.

De start is 5 oktober, dan pakken we het vliegtuig vroeg in de ochtend naar Edinburgh Schotland op naar de gehuurde Land Rover Defender met slaaptent op het dak!

Vier lange dagen mogen we door het mooie Schotland toeren en als afsluiting een dag in Edinburgh vertoeven.

Warme kleding maar mee de koude nachten komen, de herfst is in aantocht...Gelukkig brouwen ze daar genoeg whisky!

Ik (Marcel) ben super blij dat mijn broeder dit samen wilde ondernemen en hier mee de tocht voor mij een nog mooiere betekenis geeft. De trip dus nog specialer maakt voor mij persoonlijk.

Een trip samen, beide een item af te strepen van onze eigen bucket list....

1. Wybe:
    Stoer! Veel plezier!
  2. Judith:
    Hoe gaaf!! Geniet ervan mannen, heb het goed daar! X
  3. Lucas:
    Veel plezier mannen!
  4. Marlies:
    Heyy papa,
    Veel plezier in Schotland oja en doe je een beetje rustig aan met de drank 😏
  5. Theo:
    Veel plezier mannen!
  6. Remco Koster:
    4 oktober 2018
    Ik heb niet alleen ter afstrepen van een Bucket list item veel zin in deze trip, het is vooral het samen zijn met Marcel, mijn top broer, het delen van ervaringen en het doornemen van het leven dat deze trip bijzonder gaat maken. Remco
  7. Jet van't Ende:
    Dat doen jullie goed!👍
    Goede reis, en heel veel plezier samen.
  8. Marc:
    5 oktober 2018