Schotland najaar 2022

23 september 2022 - Leeuwarden, Nederland

Brothers on the road 2022,

Dan is het eindelijk zo ver, na het tot 2 keer toe moeten uitstellen door de
langdurende COVID periode kunnen we weer op pad.

Zaterdag 24 september om 17:30 rijden we met de LaRo inclusief daktent de avond boot op naar Newcastle.
Een tocht van een kleine 12 uren op naar ons gezamenlijke 2e avontuur in Schotland.
Deze keer maar liefst 12 dagen aan een gesloten op onderzoek uit.

Samen weer genieten van het rijden, eten, het land, de uitzichten en de Schotten.

Planning en route... Tja eigenlijk hebben de broers geen planning, het komt zo als te komt en we zien het wel.
Doel is de North Coast 500 een beetje te doen maar dan in tegengestelde richting, tegen de klok in dus.
Uiteraard staat er wel het een en ander op papier of met gele post-it stickers op de kaart geplakt waar wat te doen of te zien is.
Zo kunnen we waar we op dat moment rijden of heen rijden makkelijker zien waar iets in de buurt is.
Zo wie zo langs de Brewdog brouwerij maar dat staat in maandag/dinsdag al op de planning.
En de rest op route.

We hebben er weer erg veel zin in en ik zal proberen de blog dagelijks weer bij te houden voor de volgers
die onze belevenissen, verhalen en foto's willen meebeleven.

Schijf je dus in om de updates van de blogs per mail te ontvangen.