Edinburgh de laatse dag

9 oktober 2018 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

De avond in Edinburg, Omdat wij om 16:00 al ge-smst hadden dat we in de stad waren en ze wel eerder de auto konden halen kregen we te horen dat Carol de auto weer terug komt nemen van ons. Carol berichte terug of wij die avond ook nog de stad in gingen, laat dat nou net de afsluiting van onze dag zijn! We konden de auto dus 1 laatste tripje met ons geven de stad in om daar op St. Andrew Square de auto af te leveren.

Toen de stad in paar mooie klassieke pub's binnen gestapt her en der een drankje gedaan, laatste gesprekken afgerond van de afgelopen dagen en weer aan de wandel gegaan. Zoekend naar de Bruwdogs een pub/eettentje. Geweldige bieren en een kaart met 6 soorten pizza allemaal afgestemd op de combinaties met het bier.

Samen een pizza gedeeld en toen op pad naar The Devil's Advocate, het blijkt een top tent te zijn, zonder reservering geen plek.... hmmm balen dus, even aan de bar ons IPA-tje opdrinken en daar was het, op eens het lege tafeltje!!  Snel de man uit de bediening aangeschoten en bingo tafel was vrij. aangeschoven en daar stond het op de kaart, voorgerecht: "HEGGIS"  avonturiers dat wij zijn geworden na die 4 dagen wild adventures moeten dit uiteraard proberen... Voor de gene die niet weten wat Heggis is ik zou zeggen Google het eens, wel na een maaltijd is mijn suggestie....

Het was heerlijk en als hoofd  Ribeye met roasted patatoes en een saus van Whisky en nog wat, alleen de whisky is blijven hangen sorry. Het was wel klaar  voor vandaag een volle dag van toeren en weer rijden in een drukke stad. Na dagen in "the open" te hebben gereden en een leeg hoofd is het toch wel best pittig weer in deze drukte te rijden.

Op naar het hotel, op naar een nacht in een vast bed.

Dinsdag 9-10-2018:

Goed geslapen 8:45 wakker en rustig aan opgestaan. Douchen, aankleden en tas inpakken en uitchecken. Daar bij de Starbucks in het hotel koffie en een muffin gehaald. Gewacht in de lobby om over 1,5 in te checken op het vliegveld. Geen puf meer on Edinburgh in te gaan met de koffers etc. Uber taxi geboekt en op weg naar het vliegveld. Daar dan echt de laatste IPA gedronken van deze trip van "Brothers on the road Scotland" Op naar Amesterdam