Hatseflats daar was dag 11 al weer!!

5 oktober 2022 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Met oprechte excuses!

Ik zag dat niet alle foto’s waren up geload die ik gister had gemerkt om te plaatsen. Nu dan dus in de foto’s de ontbrekende en die van vandaag!

Gister na de klim dus in de Ben Nevis Inn gegeten voor iemand die deze kant opgaat een aanrader. Echt leuke tent en goed eten en ook gewone prijzen voor alles. Daar hebben we dus (noodgedwongen 😉) de avond gezeten is met de regenval. Een aantal mede klimmers gesproken en die zijden al dat er een enorme droogte periode is geweest. Nou dan zal ik ze vertellen dat na onze afgelopen 11 dagen dat wel weer wat is opgelost. Maar idd het viel ons ook op dat verschillende Loch’s (meren) erg laag in t water stonden. Vanmorgen dus lekker wakker geworden ondanks de aankondigingen van de overheid was het een rustige nacht met alleen wat regen. Prima nachtje weer gedraaid. Vandaag dus richting Edinburgh voor onze overnachting in hotel Village waar ik nu op het heerlijke bed na een fijne scheerbeurt en douche dit verhaaltje schrijf. Vandaag de 3 uurtjes gereden van uit Ben Nevis naar het hotel. En al even terug bedacht als we gaan pakken we het zelfde hotel weer. En we gaan naar de pier waar ik heen wilde voor de beste Fish and Chips van Edinburgh. We waren hier al in 2018 maar toen waren ze dicht. Later in 2020 een stuk van hun gezien op 24 Kitchen en dus moest het nu echt even. Dus idd heerlijk gegeten en als toetje elk twee stuks Bloody Oyster shots gehad. Een iets groter shotglaasje met een oester er in en tomatensap en iets van hotsauce. Erg lekker. En nu na de make over van ons is het zo tijd de Uber te pakken richting het centrum van Edinburgh daar denk ik nog even bij het Brewdog café binnen te stappen en misschien als het lukt bij The Devil's Advocate en anders zal er wel een ander lekker eettentje zijn…

Allen een fijne avond wij nemen het er hier nog even van, de laatste avond in Schotland 🥳