Nacht verhaal dag 9 op 10

4 oktober 2022 - Ben Nevis, Verenigd Koninkrijk

Nacht update, tijd 1:56 hier 2:56 in NL:

Volgens mij zijn we uit de kust vertrokken vanwege de harde wind. En nu liggen we al 3,5 uurtje te schudden in de daktent vanwege een storm die hier over gaat.. mijn surfapp voor de wind geeft nu windkracht 2-2,5 aan maar ik kan uit ervaring zeggen dat dat niet klopt 😅…

We spreken van een windje 6-7 met stoten 8-9. Het valt ons nog mee dat de klep van de daktent nog niet door de wind is dicht gedrukt met ons als sandwich beleg er tussen. Maar nee zei Remco er zit een of andere storm beveiliging op dus dat komt goed. Nou dan maar blijven hopen dat de storm beveiliging blijft werken.

Nu zitten wij door die klep/schaal volledig zonder extra klapperende tentdoek alleen een stukje er achter klappert wat maar van het geluid van de wind en het schudden hebben we meer last.
Mijn God, dachten we net beide wat zal die “normale” grote tent hier recht tegenover ons op het open veld, waar die in het midden staat wel niet moeten trotseren? Of staat de hele familie er in de regen buiten omheen om alles extra vast te slaan?
We zullen het morgenvroeg vast zien en beleven en ook mee krijgen hoe de rest van de camping er vannacht door heen is gekomen. Nou we geven ons maar weer wat neer en mogelijk vallen we toch nog even in slaap. 😴😴😴